Terkini di Kemaman !!!

Sunday, September 28, 2014

Mesyuarat Agung UMNO Bahagian Kemaman berjalan dengan baik.

Dato’ Seri Ahmad Shabery Cheek selaku Timbalan Ketua UMNO Bahagian telah menjayakan mesyuarat agung tersebut bersama Naib Ketua, Datuk Wan Ahmad Nizam Hamid dan seluruh Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian dan para perwakilan dari cawangan-cawangan dalam Bahagian Kemaman di Dewan Berlian, Majlis Perbandaran Kemaman.
Timbalan Ketua UMNO Bahagian Kuala Nerus yang juga Jawatankuasa Badan Perhubungan UMNO Negeri Terengganu (BPUNT) Dato’ Basir Ismail mewakili BPUNT ke persidangan itu.

Shabery sewaktu berucap di akhir sidang menyifatkan perjalanan mesyuarat agung berjalan dengan baik demi untuk menuju ke arah yang lebih penting lagi iaitu kemenangan UMNO dan Barisan Nasional berterusan sehingga ke Pilihanraya Umum (PRU) ke 14.

Semua pihak telah memberi kerjasama yang baik bagi memastikan Umno terus kuat dan utuh.

Baginya, Jawatan memanglah datang dan pergi, hatta kedudukannya sebagai Menteri pun pada bila-bila masa pun beliau bersedia setiap masa untuk menerima hakikat keputusan pucuk pimpinan.

Beliau yakin dan mahu UMNO Kemaman terus dapat dipimpin oleh Dato’ Seri Ahmad Said untuk meneruskan legasi sejak zaman kempemimpinan Tan Sri Wan Mokhtar Ahmad lagi.


Apa yang penting ialah UMNO dan BN terus diyakini rakyat untuk memartabatkan perjuangan demi agama, bangsa dan negara tercinta.


Perjalanan mesyuarat yang baik di seluruh bahagian negeri Terengganu membuktikan UMNO Terengganu terus mantap walaupun terdapat sedikit 'ujian' sebelum ini.



Diadaptasi -  teganukita.my

No comments:

Post a Comment