Terkini di Kemaman !!!

Wednesday, April 16, 2014

Kisah Shabery Cheek sebagai "pemimpin kampung" !!!

Walaupun sudah bertaraf Ahli Parlimen Kemaman dan Menteri Komunikasi & Multimedia serta menjawat jawatan sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO, YB DS Ahmad Shabery juga merupakan 'pemimpin kampung' di akar umbi. 

Ketua UMNO Cawangan Gong Cengal, DS Ahmad Shabery Cheek menyampaikan ucapan ketika Persidangan UMNO Cawangan tersebut pada Ahad lalu.
Sebenarnya sudah beberapa kali untuk tidak memegang jawatan di cawangan namun permintaan masyarakat kampung membuatkan beliau tidak mampu menolak dan terus menabur bakti untuk kampungnya di Gong Cengal, Kemaman.
Sekitar Persidangan UMNO Cawangan Gong Cengal, Kemaman 
Sebagai Ketua UMNO Cawangan, tanggungjawab untuk mengadakan persidangan tahunan hendaklah di tunaikan walapun kita semua tahu sebagai Menteri Kabinet jadual beliau sangat padat. Namun semuanya mampu ditunaikan oleh beliau dengan jayanya. 

Persidangan UMNO Cawangan Gong Cengal telah berlangsung pada 13/4/2014 lalu.
Menziarahi anak kampung yang terlibat dengan kemalangan.
Melawat tebing sungai di Kg Gong Cengal yang terhakis
Selepas sepetang bersama masyarakat kampung termasuk sempat melawat orang sakit, kelahiran baru dan hakisan tebing sungai, beliau terus ke Kuala Lumpur untuk menjalankan tugas-tugas beliau sebagai Menteri Kabinet. 
Menziarahi penduduk kampung yang baru sahaja menerima kelahiran baru.

No comments:

Post a Comment