Terkini di Kemaman !!!

Monday, April 15, 2013

1,000 lagi hafiz Al-Quran antara Manifesto BN Terengganu


"Janji DiTepati - Terengganu Makmur Rakyat Sejahtera"

Aku janji atau manifesto tambahan Barisan Nasional (BN) untuk rakyat dan negeri ini akan dilancarkan oleh Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said di Taman Tamadun Islam, di sini malam ini.

Apa yang bakal ditawarkan itu sebagai pelengkap kepada manifesto Pusat bagi memantap dan mempelbagaikan langkah atau pendekatan ke arah meningkatkan kesejahteraan hidup rakyat dan kemakmuran negeri.

Bertemakan "Janji DiTepati - Terengganu Makmur Rakyat Sejahtera", manifesto ini dikatakan dapat mengukuhkan keyakinan rakyat untuk terus berada di bawah pemerintahan BN BN yang akan terus membela nasib mereka dan membuka lebih peluang memajukan diri serta mencorak masa depan di samping meningkatkan tahap kecemerlangan di semua bidang.

Utusan Online difahamkan, antara kandungan manifesto itu termasuklah menarik pelaburan bernilai RM25 billion dengan 10,000 peluang pekerjaan, pembinaan 10,000 unit, khairat dan insurans takaful rakyat di samping melahirkan 1,000 kalangan hafiz serta kewujudan sekolah Imtiaz di setiap daerah.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Pilihan_Raya/20130415/px_50/PRU-13-Aku-janji-BN-Terengganu-dilancar-malam-ini#ixzz2QVjAS3aQ
© Utusan Melayu (M) Bhd 

No comments:

Post a Comment